HTML

Pasi a konyhában

Szeretek főzni és kész. Szeretem a jó sajtokat és a finom ételeket, de sajnos ez meg is látszik rajtam :-)

Indafotó képek

Címkék

Avagy amikor a nő helyét átveszik a konyhában

2010.06.02. 22:07 Pasi a konyhából

30 éves lettem én, avagy a grillezés a lakásban nem is hülyeség

Hát igen. Elért engem is ez a szép kor. Most már 3 X-el kell kezdenem az életkorom. Hurrá. Viszont ez egy remek alkalom volt arra, hogy megint összejöjjünk a barátainkkal és racklettezzünk. Igen jól hallottátok, a szobában grilleztünk. Remélem senki nem a faszenes, füstös grillezésre gondol. Annyira elvetemült azért én sem vagyok. Szerintem a racklette sütő nem annyira hülyeség, mint ahogyan egyes régóta működő blogok lehúzták. Olyan dolgokat hoztak fel, hogy büdös és olajszagot terít szét a szobában, meg, hogy a füstös ízt nem pótolhatja stb. Szerintem ezek gyenge kifogások. Egy jó grill jó kis bulit tud csinálni. Az olajszagot egy kis szellőztetésel meg lehet oldani. Ja és ha nem döntünk fél liter olajat a sütőlapra, akkor nem is lesz ami elégjen. Mi általában bacon szalonna szeleteket szoktunk a sütőlapra rakni és az abból kisült zsíron sütjük meg a többi húst, gombát és egyéb zöldséget. A legjobb viszont az az egészben, hogy az abszolút kezdők is kiélhetik magukat és olyan pácolt húsokat csinálhatnak amilyet csak akarnak. Tudom ezt a sima grillen is meg lehet csinálni, de minek nyárig várni, és különben is a buli ilyen időben sem állhat meg. Visszatérve a husikra, tényleg bármit ki lehet próbálni amit szeretünk és amit jónak tekintünk. A pác amiben a husi érlelődik bármit tartalmazhat, lehet mézes-mustáros pác, vagy fokhagymás-zöldfűszeres, esetleg az olaj alapú pácok helyett akár sörben is vagy borban is pácolhatjuk a husit. Mondjuk a édes fehérborban pácolt pulyka- vagy kacsamáj istenien finom.

Én csak annyit szeretnék mondani, hogy nagyon finom ételeket lehet csinálni és gyorsan és még a barátokat is összehozza.

Az éjszaka még gondolkoztam, hogy mit lehetne még mondani, mivel lehetne még vonzóbbá tenni ezt a közösségi tevékenységet, de semmi nem jutott eszembe. De ahogy belegondolok nem is akarok senkit megtéríteni. Ki kell próbálni, de aztán mikor átgondoljuk, hogy milyen is volt az este, akkor ne csak az járjon a fejünkben, hogy milyen szagok voltak, vagy mennyi mosatlan maradt utána, mert az minden buli után ugyan úgy megvan. Hanem gondoljunk arra, hogy a pasi aki eddig még soha nem főzött, az most akár 3-4 féle különböző módon bepácolt husi után begyűjti a bókokat és dagad a mellkasa a dicséretektől amiket kap. Ami a legszebb az egészben, hogy a dicséretek még valósak is, mert ha nem szállunk el teljesen az ízekkel akkor elrontani sem lehet. Egyik jó példa erre Zoza barátunk, aki annak ellenére, hogy munkamániás és egy nemzetközi banknál dogozik, mégis bevállalta, hogy meghív minket racklettezni, azok után, hogy nálunk átesett egy ilyen szertartáson, és büszkén mesélte a dicséretek halmaza után, hogy már előző nap bepácolta a husikat és teljesen egyszerűnek érezte annak ellenére, hogy még soha nem főzött. Tegyük hozzá 1 szobás lakásában nem a szagok miatt aggódott. Szóval én azt mondom ÉRDEMES KIPRÓBÁLNI.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pasiakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr282052114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása