HTML

Pasi a konyhában

Szeretek főzni és kész. Szeretem a jó sajtokat és a finom ételeket, de sajnos ez meg is látszik rajtam :-)

Indafotó képek

Címkék

Avagy amikor a nő helyét átveszik a konyhában

2010.01.27. 16:20 Pasi a konyhából

Akkor vágjunk bele

 

Eldöntöttem. Legalábbis azt hiszem, hogy én döntöttem el. Belevágok a saját Gasztronómiai blogomba.

Tulajdonképpen kicsit aggódom mert, nagyon sok hasonló blog van, én is rengeteget olvastam, és lehet, hogy az érdektelenség homályába fog veszni, de nem baj. Legalább lesz egy internetes receptkönyvem és nem kell magammal hordani az összes kedvenc könyvemet :-). Nem titkolom ugyanakkor, hogy remélem sikerül olyan recepteket bemutatnom, amelyek segítségével bámelyik férfi társam sikert arathat otthon vagy a munkahelyén.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pasiakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr771706779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása