HTML

Pasi a konyhában

Szeretek főzni és kész. Szeretem a jó sajtokat és a finom ételeket, de sajnos ez meg is látszik rajtam :-)

Indafotó képek

Címkék

Avagy amikor a nő helyét átveszik a konyhában

2013.06.01. 22:08 Pasi a konyhából

Zöldséges tészta

Címkék: gomba tészta spárga cukkini

100_1489.JPGHát ez királyság. Kezdtem lassan elfelejteni a NAGY klasszikus együttesek régi számait, úgyhogy nosztalgiából éppen Metallica számokból csinált válogatást hallgatok, miközben írogatok. Akkor zúzzunk, rock and roll. Az ember nem is gondolná, hogy hol szerez ihletet egy-egy ételhez. Éppen az egyik nagy bevásárló központ alagsorában jártam amikor megláttam egy gyorséttermet ahol különféle zöldséges tésztákat lehetett kis papír dobozokban kapni. Gondoltam, na ilyet én is tudok csinálni. Lássuk is, hogy mi kell hozzá.

Hozzávalók 4 személyre:

  • 25dkg széles metélt, én spec magam csináltam a tésztát is
  • 1db cukkini
  • 0,5kg gomba
  • 0,5 csomag spárga
  • fél csirkemell
  • só, bors, rozmaring, szójaszósz, olaj

 

Mint mindig, most is azzal kezdtem, hogy a csirkemellet apró kockákra vágtam, majd megsóztam, megborsoztam, két csipet rozmaringot szórtam rá és 2 kanál olajat. Jól összeforgattam és félreraktam.

A következő lépés a zöldségek. A gombát megmostam és felkockáztam, majd forró serpenyőben megpirítottam őket. Mikor kész lett, akkor félreraktam ezt is. Majd a cukkini jött, amit szintén megmostam és fél centis kockákra vagdostam. Valamint a fél csomag spárgát is megmostam és 2 centis darabokra tördeltem és összekevertem a cukkínivel, sóztam, borsoztam és egy kis olajjal összekevertem őket. Majd a spárgát és a cukkinit egy felforrósított serpenyőbe raktam és megsütöttem őket. Amikor ez is kész lett, akkor a gombához raktam és összekevertem őket.

Amikor a zöldséggel végeztünk, akkor jöhet a pácolt husi kisütése, amit egyszerűen csak egy forró serpenyőbe raktam és szépen megsütöttem. Ha ez is kész, akkor hozzádobtam a zöldségekhez.

Végül megfőztem a tésztát és összekevertem a zöldség husi kombinációval és egy kis szójaszósszal meglocsoltam. Készen is van. Finom és, szerintem, könnyen és gyorsan elkészíthető.

Jó étvágyat :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pasiakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr165318826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása